قلمرو اطلاعات!
قلمرو اطلاعات!
نوشته شده در تاريخ 23 / 7 / 1390برچسب:, توسط Great Man |

 

 

 

 

 

جوك و اس ام اس های بامزه

 

خداوند زن را آفرید تا هیچ مردی به مرگ طبیعی نمیرد

 

تفكر عمیق غضنفر! اگرادیسون نبود بایددرتاریكی تلویزیون نگاه میكردیم

به ادامه مطلب برویدتف به این زندگی
تف به نامردی
تف به دلتنگی
تف برسون تفم تموم شد.
یه روز یه مشتی داشته خری رو میزد
غضنفر میرسه میگه چرا میزنی مشتی میگه چیه تعصبی شدی ، فامیلته غضنفر میگه نه می ترسم خدایی نكرده آق والدین بشی

 


 

 

 

وسعت دید خانمها: دیدن یك تار مو روی كت شوهر! ندیدن تیر برق موقع رانند


غضنفر بچش میره بالای دیوار میگه یعقوب بیا پائین میفتی مریض میشی....



برو جلوی آینه ببین كی توشه؟اگه اون نباشه میخوام دنیا نباشه



این چند روز آخرسعی كن رژیم بگیری تا انتخابت نكنن این را به بقیه گله هم بگو . عید قربان پیشاپیش مبارك.



از غضنفر پرسیدن نظرت راجع به گل چیه؟
میگه: گل خیلی زیباست, خیلی خوش عطره, اصلآ حدیث داریم:
گل هوالله احد


به مرغه میگن
خروس چند حرفه
میگه: قربونش برم حرف نداره


غضنفر با چراغعلی شطرنج بازی میكنند فكر میكنی نتیجه چی شد!؟شاه دق كرد.


از یه نی نی میپرسن ,عشق یعنی چه ؟ میگه:بزالی اونم از پفكت بخوله.


غضنفر سوار خرش چپق كشون میره تهران. چند تا بچه تهران میان دستش بندازن بهش میگن: حاجی چپقو بده خرتم بكشه! تركه میگه : نه عزیزم خر من بچه تهرونه پیپ میكشه 


به غضنفر میگن تو شهرتون آثار باستانی دارین؟ میگه نه ولی دارن میسازن


همیشه پشت سر هر مرد موفق، زنی هست .... كه نتــــــــــونسته جلوی موفقیتش رو بگیره

من نمی خواستم این حرف را بگویم و این را گذاشته بودم كه ذخیره‌ی بلندمدت آخرتم باشد ولی حالا كه اینطور است از سود 29 درصد آن سپرده بلند مدت صرف نظر می‌كنم و می‌گویم كه من اگر اهل ریا و تظاهر بودم تا حالا گفته بودم كه من خودم جانباز 102 درصد هستم. من همین الان كه در خدمت شما هستم 25 كیلو تركش، هفت گلوله، سه نارنجك، دو راكت و یك نصف میگ21 در بدن دارم اما یك كلام حرف نمی‌زنم. اما به فرض محال هم كه ذره‌ای در حرفهای من تساهل شده باشد آیا این درست است كه برای یك دستمال زعفرانیه را به آتش بكشند؟

خمارخودتیم،نوكر مرامتیم،شرمنده خوبی هاتیم،اسیر اس ام اساتیم.

تاحالاقورباغه پرس شده تو پلاستیك دیدی اگه ندیدی پس یك نگاه به كارت ملیت بكن .


لبخند باعث زیبایی می شود تو نیشت را ببند.

چندیست كه بیمار وفایت شده ام.در بستر غم چشم به راهت شده ام.این را تو بدان اگر بمیرم روزی مسئول تویی كه من فدایت شده ام


امشب میخوام طی یك عملیات شهادت طلبانه
.
.
.
.
فدات بشم.


 
 


 تو شیراز مادر رو از دختر نمیشه تشخیص داد تو اصفهان گدا رو از پولدار تو تهران دخترو از پسر!!


غضنفر می ره امتحان گواهی نامه بده چند بار رد میشه بعد تو راه پلیس جلوش رو می گیره می گه گواهی نامه غضنفر می گه دادین كه می خواین؟


به غضنفر میگن یه موجود نام ببر میگه : آب جوش میگن آب جوش كه موجود نیست میگه والا من از تبریز كه میومدم تو جاده نوشته بود آب جوش موجود است
 


از غضنفر میپرسن چه جوری بستنی كیم میخوری؟ می گه می ذارمش لای نون، سیخشو می كشم بیرون


غضنفر میره مسابقه قرآن ، نوبت اون كه میشه براش سوره بنی اسرائیل می افته اونم از مسابقه انصراف می ده!!!


عزرائیل میره سراغ قزوینیه بهش میگه وصیت كردی؟ میگه آره زیره فرشه

به غضنفرمیگن یه پستاندار بی دندان نام ببر میگه مادربزرگم.


غضنفر تو توالت بود پسرش زنگ می زنه میگه بابا كجایی؟ میگه یه جایی! میگه، خب مامان گفت: ناهار نداریم هر جا هستی همون جا یه چیزی بخور...


می دونی اوج رفاقت یعنی چی؟ یعنی به فكر كسی باشی كه الان به فكر تو نیست ،من الان تو اوج رفاقتم رفیق.


 
 


غضنفر صبح میره در مغازش میگه بسم ا... رحمان رحیم.كركره را میده بالامیبینه همه چیز را بردن كركره را میده پایین میگه صدق ا... علی العطیم
 

غضنفر میره ماه عسل برمیگرده زنش بهش میگه چرا منو نبردی میگه خواب بودی دلم نیومد بیدارت كنم.


چراغعلی دیش ماهوارشو می‌ذاره روی پشت بوم، روش می‌نویسه: كولر
 


به غضنفر میگن سفر حج چطور بود میگه خیابونا تمیز ، برجاش بلند ، ماشینا آخرین مدل. البته یه جای زیارتی هم داشت كه شلوغ بود نرفتم

ازغضنفرمی‌پرسن: شما كجای تهران می‌شینید؟ می‌گه: هرجا كه خسته شیم!...

غضنفرداشته میمرده به پسرش میگه بعد از مرگ من به همه بگو بابام ایدز داشت ؛ پسرش میگه واسه چی ، میگه هم مریضیه با كلاسیه هم كسی سراغ مادرت نمیاد

به غضنفر میگن از قفل فرمونت راضی هستی میگه آره فقط سر پیچ اذیت می كنه

از غضنفر می پرسن اسم سعدی چیه میگه: ... میدون

غضنفر رو می خواستن اعدام كنن، ازش می پرسن: آخرین حرفت چیه !
می گه: لعنت بر پدر و مادر اون كسی كه بزنه زیر چهار پایه!

به غضنفر میگن تولدت مبارك ، میگه خیلی ممنون تولد شما هم مبارك

یه روز غضنفر میره باشگاه بدن سازی ، مربی باشگاه بهش میگه هفته اول كه بیای بدنت درد میگیره ، غضنفرفكر میكنه میگه پس میرم از هفته دوم میام

به غضنفر میگن : این خیابون كجا میره؟ غضنفر میگه : والا من چهل سال تو این خیابون زندگی میكنم , ندیدم این خیابون جایی بره

 


 .darabex.com